Mailchimpin mobiilisovellus – yrittäjän maksuton lomakaveri

Mailchimpin mobiilisovellus – yrittäjän maksuton lomakaveri

Mailchimpin mobiilisovellus tekee kampanjoiden hallinnan astetta helpommaksi. Se on jälleen yksi syistä, jotka tekevät Mailchimpistä monen yrittäjän tärkeän työkalun.   Jos yrityksesi tekee modernia sisältömarkkinointia, kuuluu siihen oleellisena osana säännöllisesti...
Instagramin käyttäjänimen muuttaminen: nimeni vaihtui, apua!

Instagramin käyttäjänimen muuttaminen: nimeni vaihtui, apua!

 Instagramin käyttäjänimen muuttaminen  on tällä hetkellä elämässäni vain pikkuinen haaste. OIkein onnellinen haaste, jos näin voisin sanoa. Menin nimittäin viikko sitten naimisiin. <3 <3 Kiitos, kiitos! Kyllä, mukavalta tuntuu. :)Se oli ihana tapahtuma, täysin...
Mailchimpin muutokset: listasta yleisöksi

Mailchimpin muutokset: listasta yleisöksi

Mailchimpin iso muutos ihan maaliskuun lopulla keväällä 2019 oli hiukan yllättävä. Taustaksi voin kertoa, että olen kouluttanut Mailchimpin käyttöä monet vuodet ja käyttänyt sitä itse pian kymmenen vuotta. Mailchimp oli vuosikaudet “tuttu ja turvallinen”, simppeli ja...
Julkaise Instagramissa tehokkaasti (tai ainakin helpommin)

Julkaise Instagramissa tehokkaasti (tai ainakin helpommin)

Julkaise Instagramissa kuin ammattilainen ja pysy järjissäsi. Tuo otsikko minulla oli työlistalla pitkään ja tämä provosoiva otsikkoehdokkaani kuvastaa aika monen viime aikoina tapaamani yrittäjän pohdintoja. Tai voidaan jättää tuosta pois tuo ammattilaisuus ja puhua...
Tarinankerronta – uutiskirjemarkkinoinnin koukuttava tehokeino

Tarinankerronta – uutiskirjemarkkinoinnin koukuttava tehokeino

Tarinankerronta on noussut yhä tärkeämmäksi avuksi uutiskirjemarkkinoinnissa ja sähköpostien sisällön tehostajana. Myös blogeissa tehokkaimmat kirjoitukset sisältävät jonkin tarinan opetuksineen.   Mitä tarinankerronta on? Tarinankerronta on tapa rakentaa brändiä...
Uutiskirjemarkkinointi – 10 syytä miksi se peittoaa somen

Uutiskirjemarkkinointi – 10 syytä miksi se peittoaa somen

Otsikkoni on hiukan provosoiva ja on totta, että tuo vertaus ei kaikin osin ole aivan tasapuolinen. Mutta jos tarkastellaan tehokkuutta ja vaivannäköä, ollaan jo aika hyvillä jäljillä ja uutiskirjemarkkinointi alkaa jyllätä! Lue tästä blogipostauksesta, miksi löytyy...

Pin It on Pinterest