Oppilan blogi

Asiakaslähtöisyys

Kolme konstia asiakaslähtöisyyteen – ja voitat joka tapauksessa!

Asiakaslähtöisyys on yrityksen peruspilareita. Sen pitäisi olla itsestäänselvä asia mutta käytännössä iso osa yrityksistä on hukannut punaisen langan. Mitä se asiakaslähtöisyys tarkoittaa? Asiakaslähtöisyys tarkoittaa sitä, että yritys…

Pyhäjärvi
|

Muutama opetus vaalimarkkinoinnista eli ”Äiti, olen Jodelissa!”

Huhtikuussa 2017  järjestettiin Suomessa jälleen kerran kuntavaalit. Äänestysvilkkaudesta kannettiin huolta etukäteen ja etenkin nuorten huonoa äänestysintoa manailtiin. Olen seurannut muutaman vuosikymmenen aikana vaaleja läheltä, tehnyt hyville ystäville…

Tubecon aikuisparkki Oppila.fi

Tubessa on tilaa

Digitaalisessa maailmassa on paikka, jossa sukupolvien välinen kuilu näkyy selkeimmin: Youtube. Valokuvasta videoon Valokuvaus kuuluu nykyisin monen meistä harrastuksiin jo ihan älypuhelimien loistavien kameroiden takia. Koemme olevamme…

5 vinkkiä kirjoittamiseen - Oppila.fi

5 vinkkiä tehokkaampaan yrityskirjoittamiseen

Näillä vinkeillä selätät monet ongelmat kirjoittamisessa! Ohjeet sopivat niin sähköiseen ympäristöön kirjoittamiseen kuin kaikenlaisiin arkipäivän tilanteisiinkin. Koulutan yritys- ja markkinointiviestintää viikottain. Kursseillani istuu yrittäjiä ja markkinointiviestinnän ammattitutkintoaan suorittavia…